Dunderfrukost!



Se så mycket MAT! Har nog inte ätit så här mycket frukost på flera år tror jag. Hinner aldrig, orkar aldrig...

Men idag kände jag bara för att bli mätt för en ggns skull och inte behöva stressa i mig en torr brödbit utan något på. Har faktiskt sovmorgon idag till 10.40. Skönt!

Så idag åt jag alltså en macka med ost och skinka (utan smör...) , ett ägg (utan salt...) , en mandarin, en skål lättfil med egendesignad müsli (utan socker...). Så det blev ändå en stadig och nyttig frukost! I müslin är det bara torkad frukt och inget annat tillsatt socker, så den är nästan bäst! Hällde i 3 skivor banan också för att göra den ännu mättigare!

Vad brukar ni äta till frukost? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -