Bakat hela dagen!

Weeeiiii.....

Jag har bakat typ heeela dagen, eller sen kl 3 i alla fall!

Jag har bakat 3 olika kakor, kola/knäckkakor, nonstopkakor och cornflakesdrömmar! Imorn ska jag baka chokladrutor med polkagrisar och blockchoklad! Muums!

Anledningen till att jag bakar så mycket är för att jag och min kompis Tiger har som projektarbete att göra en kokbok för barn.Vi bakar kalasiga kakor som barn gillar och blir inspirerade av. Deras kreativitet hoppas vi på att öka också!

När jag får tillbaka min systemis av Tiger så ska jag ta kort på allt också så får ni se hur fina alla kakorna blev!

Nu ska jag iväg till en kompis och fika + plugga matte!

Vi hörs sen, pussssss


Kommentarer
Postat av: Tiger!

gottigott! Jag visste inte riktigt vad jag skulle baka, för det som återstår är typ alla stora saker och desserter med glass, som jag inte orkade köpa.. därför blev det endast fattiga riddare som bak hos mig!

ses imorn! :)

2011-10-02 @ 19:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -