8/10 Kvällen på Entourage!

Ohhhh... When you call my name, I’ll be waiting on the border, baby!

Igår drog jag och mina 5 kompisar till Entourage nattklubb. Sen mötte vi upp en till polare som fick joina oss! Så vi blev 7 st tillslut :)

Vi tog tunnelbanan så att vi var vid kungsträdgården typ vid halv 11. Vi gick till kön som inte var så lång än eftersom att klockan var så lite. Vi kom in lätt även fast det var 20 års gräns och lämande in jackorna i garderoben. Clara beställde in en öl och vi gick och satte oss i ett bås.

Dansgolvet drog inte igång förrän typ vid 12, men vi ville vara säkra på att komma in så vi var ju där lite tidigare innan allt hade dragit igång. Så vi satt ner och chilla lite i sofforna och hade det mysigt tillsammans med hög musik :) Och i båset mittemot satt det ett gäng med snygga killar.... ♥

Se öste vi runt på dansgolvet och hade det hur kul som helst! Det var blandat med 18 åringar och upp mot äldre. På slutet var det ganska många äldre och i början mer yngre. Louise köpte en cider som var jättegod och jag smaskade lite på den också! Av Johan som kom sist så fick vi rödvin. Elin was "likie likie" :)

Vi drog hem typ 5 minuter innan det stängde och matchade tunnelbanan vid Östermalmstorg perfekt! Vi fick bara vänta i 5 minuter (nästa skulle gå om 30 min...) Vi kom hem och jag kom väl i säng typ vid halv 5 då jag hade tvättat bort sminket och bytt om och så!



Såhär såg jag ut igår! Den lilla svarta var på med svart spets och rosa converse och lockigt hår till det! Liten princessa... (:


Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. vadå?<3

2011-10-09 @ 15:28:19
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: fattar! :)

2011-10-09 @ 15:28:43
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det <3

SV; Ja, det fanns ju hur mycket som helst som var fint där :). man får hoppas på tur, julklappar blir dyrt annars när sambon är arbetslös och jag själv sjukskriven :P.



Fin du var i håret! Längtar tills mitt hår växer ut igen så jag kan börja locka det igen :). Ha en bra kväll, kramis

2011-10-09 @ 18:06:02
URL: http://yarp.blogg.se/
Postat av: johanna-sofia

Creativity.webblogg.se moderiktiga smycken på nätet!

2011-10-09 @ 20:26:58
Postat av: elinita's

1. vad syftar du på med "likei likei" !?!?!?!?!?!?!



2. jag vill att du lägga ut bilderna från din mobiiiil!!!!! (a)

2011-10-09 @ 21:45:07
URL: http://elinitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -