Photoshoot imorn!

Taggar taggar taggar!!! :)

Har suttit typ en timme nu och valt ut kläder och rotat bland alla mina smycken jag köpte i England i somras som jag inte ens har tagit bort prislappen på... Jag är som jag är, kastar ner det jag köpt i påsar och så får de ligga där i tills mamma säger "nu har de legat här ett halvår, dags att kolla vad som finns i eller..." haha :)

Hittade i alla fall 10382982 smycken som jag slängde ner i en necessär, 2 klänningar, en tunika, 2 kjolar och lite toppar. Kunde absolut inte bestämma mig vad jag skulle ha på mig så jag låter Elinita bestämma det imorn åt mig ;) Undrar vad hon ska ha på sig.... *nyfiken*



Lite pics från förra photoshooten!

Hoppas på att bilderna imorn blir 10 x bättre (och jag får absolut inte glömma min kamera....)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag bakar mest kakor och pajer, kan inte baka bröd men ska lära mig när jag flyttar hemifrån:D

2011-11-08 @ 21:57:13
URL: http://liborius.devote.se
Postat av: photography | ♥

Sv: Haha visst är de ;) Hehe :) Hoppas du har haft en bra dag!

2011-11-08 @ 22:08:11
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/
Postat av: elin

Här kommer lite svar på dina frågor :)



* När blev du gravid och hur gammal är du och barnet nu?

Jag blev gravid i maj & då var jag 17 år.. så idag är jag 18 år & min dotter är 8 månader :)



* Har din tidiga graviditet påverkat dig och din gymnasie/skoltid?

Nej, de kan jag inte påstå, eftersom att jag inte gick skola när jag var gravid.



* Hur har graviditeten påverkat dig negativt/positivt?

Jag anser att graviditeten har påverkat mig positivt.

Jag känner att jag blivit mer mogen & tagit mer ansvar.



* Är du fortfarande tillsammans med killen du fick barnet med?

Ja, jag är fortfarande tillsammans med min dotters pappa.



* Nu i efterhand, känner du att ni kunde ha väntat med att skaffa barn eller kom det som en plötslig nyhet?

De var ju inte planerat att jag skulle bli gravid, men ändå så känner jag att vi valde rätt beslut..

Jag har aldrig någonsin ångrat eller önskat att vi skulle ha väntat.



* Har du fått något ekonomiskt stöd för att klara dig, bor du hemma eller i egen lägenhet?

Nej, jag har inte fått något stöd för att klara mig, jag blir tillsammans med min dotters pappa i en lägenhet.



* Känner du att du sticker ut från samhället i och med att ha skaffat barn i tidig ålder?

Ne absolut inte.



* Vad har du fått för respons på din blogg, positivt eller negativt?

De är inte så många som läser min blogg, men dom få som läser får jag bara positiv respons.



* Hur känner du dig som mamma?

Jag känner mig stolt att ha en så vacker dotter som jag har.



Är det svårt att klara av situationen ibland?

ne de kan jag inte påstå, jag tycker jag klarar av dom flesta situationer ganska bra.



Får du hjälp från kommunen, föräldrar, släkt, vänner?

Jag får lite hjälp ibland av min dotters farmor & min syster.



* Hur påverkades dina föräldrar när du blev gravid och ville behålla barnet?

Min kontakt med mina föräldrar är inte så bra.

Jag talade inte om att jag var gravid förens jag var i vecka 20.

Men när jag väl berättade så tog dom de bra, dom blev glada.



Tänkte du någon gång på adoption?

Nej, jag har aldrig någonsin tänkt på adoption.



Hoppas mina svar hjälper dig lite med ditt skolarbete.

Har du nå fler frågor så svarar jag gärna. :)

2011-11-08 @ 22:16:04
URL: http://eeliwn.blogg.se/
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

sv: Så lite så :D Nja, kör lockigt ibland när jag inte orkar stå i 2 timmar och platta håret haha :D

2011-11-08 @ 22:21:25
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: Maria

ja haha, jag tycker också att de är så fina:)

2011-11-08 @ 23:08:11
URL: http://ahomaria.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Blir det en ny bild till bloggen då kanske? :)

2011-11-08 @ 23:26:18
URL: http://jeenlicious.blogg.se/
Postat av: Lollol

ååh vilken söt blogg du har, kram :)

2011-11-08 @ 23:28:29
URL: http://lollol.webblogg.se/
Postat av: hanna ♡

varse & tack du! :D

2011-11-09 @ 06:48:14
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -