Trivia.se

När jag surfade runt lite på internet idag så hittade jag den här roliga sajten - Trivia.se.
Det är en sida med frågesporter på internet, asskoj när man har tråkigt eller vill testa sin förmåga! :D

Man kan spela en massa olika, men jag tror att jag skulle gilla de här bäst:

* 1:A ordet i låten
* Onödiga frågor med roliga
* Gissa kändisen (nehe (!)...)
* Sant eller falskt
* Godis
* Vad heter kroppsdelen
* Disneyfilmer
* I vilket landskap ligger staden?
* Gångertabellen...

... Och många fler som finns på hemsidan! :)

Kika in vett jag :)  Trivia.se


Kommentarer
Postat av: amandada

sv: okej, skönt ! :D

2011-05-09 @ 14:50:37
URL: http://liindstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -