God morgon!

God morgon solstrålar!

Idag vaknade jag tidigt som vanligt, typ vid 7 :( Förstår inte hur jag kan vakna så tidigt på en lördagsmorgon, när jag ändå går och lägger mig vid halv 12, 12 på natten!? aja, nu är jag i  alla fall uppe!

Idag ska jag jobba på cafét från 12-17 och innan det så ska jag övningsköra! Efter vet jag inte riktigt vad som händer... plugga antar jag eftersom att vi har ett stort jäkla psykologiprov på tisdag :O HUH!
Sen kommer jag nog kolla på en film tror jag, men måste hitta någon bra streeeeeeeming site,har ni någon?

Jag brukar vara inne på den här sidan "project free tv", men skulle behöva lite fler och bättre!
TIPS snälla! :)



Man känner igen den snabbt med orange, blå, gul och lila design hahaa :P så fult!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -