Läsarfråga/påstående Nicole ang. shopping



Hej Nicole!

Jag shoppar typ jämt, har shoppat jättemkt på senaste tiden som jag inte har orkat lagt upp här bara.

Jag säger som Blondinbella (som hon skriver i sin bok EgoBoost) att det är jobbigt att se hur alla påsarna bara ligger ner på golvet i ett hörn som man har köpt, man bara samlar på sig och ser högen växa och bli större och större och man gör ingenting åt det. Jag har 3 stora garderober proppfulla med kläder och hittar nytt varje dag med en prislapp på som jag ba, ah den här var ny och fräsch den tar jag, rycker bort prislappen, använder den en ggn och stoppar ner den i garderoben igen och hittar den typ efter ett halvår.

Jag använder ju inte mina kläder så mycket heller, som sagt så har jag för mycket kläder som jag har köpt som bara ligger i garderoben med en prislapp på, eller i en påse på golvet i en hög som bara växer. Jag använder mina kläder en dag, skulle nog inte kunna ha kläder 2 dagar i rad.. jeans eller leggins ofc men tröja måste man ju byta, annars är det ju inte roligt! :D

Men om ni vill se allt och lite till om vad jag shoppar så ska jag ju såklart lägga upp det! :)

Kommentarer
Postat av: Michan

Folk hittar alltid saker att klaga på..



- Nice, då får du visa upp massa snygga sminkningar sen så ;)

2011-06-01 @ 22:00:58
URL: http://texasplays.blogg.se/
Postat av: Anonym

svara gärna på dagens fråga hos mig :D http://soevelinah.blogg.se/2011/june/question.html

2011-06-01 @ 22:31:56
URL: http://soevelinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -