Hur jag lockar mitt hår (videoblogg)



nyvaken tös lockar håret lite slarvigt.

1. Jag sätter alltid upp det resterande håret som inte ska lockas i en knut på huvudet. Bara 3-4 slingor som ska lockas låter jag vara nere.

2. Använd alltid skyddsspray. Jag använder Hot Straight Spray. (Används med plattång och/eller hårtork. Skyddar håret mot värme samt ger ett silkeslent och hållbart resultat. Skaka före användning.)



3. Jag kammar igenom de slingor som ska lockas och sprayar på lite skyddsspray så blir håret lent och mer "ihopsatt" så att hårstråna sitter tätt intill varandra. Sen är det bara att börja locka!




4. När jag gjort 3-4 hårslingor lägger jag dem åt antingen vänster eller höger sida av axeln. Sen tar jag ut min knut och tar ner några hårslingor till. Det är mycket lättare att jobba så, så vet man säkert att man inte glömmer några hårstrån som blir raka (vilket är sjukt fult...) :)

Jag lockar med plattång eftersom att jag tkr att det är smidigare!
Forsätt så tills hela håret är lockat. Spraya med hårspray efteråt så håller det längre! :)
 

Got2be - 2 sexy hårspray röd flaska



Klart :D

Kommentarer
Postat av: emelie

Vad fint det blev :)

2011-07-28 @ 15:08:22
URL: http://enessa.bogg.se
Postat av: Anonym

Du är verkligen Extremt söt!

Vet inte ifall min förra kommentar kom fram därför som jag skrev en till.

2011-07-29 @ 10:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -