Melldandagsrea i Täby C

Shit! Hur fan lyckas man bränna 4000 på 2 dagar? Jo, man har heter Lindshe och har Svart bälte i shopping!! ;)

Haha, snart lägger nog mamma in mig på behandlingshem för att jag shoppar så mycket... Plus att hon e nog trött på att alltid få plocka upp plaggen från påsarna eftersom att jag aldrig orkar göra det själv *oops*

Men jag ska försöka lova mig själv som nyårslöfte att jag inte ska ta några mer pengar från mitt sparkonto utan bara nöja mig med att "vara som alla andra" och BARA kunna shoppa för 1050:- i månaden. Alltså spar jag allt annat jag får in från jobb osv.

Vill helst kunna shoppa för mer, vafan ett par kängor/stövlar kostar ju typ 800:-? En tröja 249-399:- och en tisha för 99:- Så, man får inte så mycket för 1000 i månaden, vilket känns rätt segt! Men aja...det går som det går!



Hårspray (Ica) 25 typ?
Bodysplash (Hollister) 110:-



Tröja (såklart) Hollister 400:-20% rabatt så 320:-



Tommy Hilfiger väska (Lundbergs) 649:- 50% så 329:-



Hunter strumpor (Jackie) 399:-



Svart vanliga BH (Kappahl) 149:-



Svarta strumpbyxor (Lindex barn) 79:-



2 st trosor (Accessorize) 72:-



Tubbh (Gina Tricot) 39:-



Linne (GINA) 75:-



Gullig klänning (GINA) 149:-



Topp (GINA) 99:-


Kommentarer
Postat av: Gabbe

åh tack det samma ^^



Gud vilka fynd =D!



Jag ville bara säga att nu har jag lagt upp ett inlägg där jag skriver alla sketch priser ^^ Om man är sugen så är det bara att maila till [email protected] eller bara kika in och skriva en liten kommentar ^^

Du får ha en bra torsdag =) KRAMAR!

2011-12-29 @ 11:56:57
URL: http://gabbesketch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -