Tävlingen är stängd!

Hejsan alla glada!

Nu har jag precis kommit hem från skolan och sitter och smuttar på en slush!

Nu har jag "stängt" tävlingen där man kunde vinna ett kit från stockholmsgruppen. Det går alltså inte att kommentera inlägget längre eftersom att jag måste räkna lite röster och hålla på, det blir lättare för mig då om vi stänger den!

Om ni inte hunnit tävlat och skulle vilja det, får ni kommentera i det här inlägget då, så håller jag i alla fall isär tävlingsrösterna! :)

Frågan e om jag ska publicera vinnarna idag... eller imorn?! ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

IDAG :D

2011-08-29 @ 16:35:12
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -