Mysig kväll på Tegel, dock sämst MAT!

Igår tog jag bilen in till Täby C för att träffa "J". Dock så körde jag fel och folk tutade på mig och det var jätteläskigt eftersom att dom håller på att bygga om där och så körde jag in i bussfilen och allt blev kaos... :P Men jag kom fram till parkeringen till slut i alla fall :)

Efter kaoset så gick vi och shoppade lite. Björn Borg affären har öppnat i TÄBY och det var 50% på hela sortimentet! Gissa om jag handlade..... ;) Sen gick vi till G-star och "J" köpte en sjukt snygg tröja och sen gick vi till Gina Tricot då jag köpte en klänning och en kjol! 98 kr för 2 plagg är väl sjukt billigt?! :)

Efter shoppingen gick vi till Tegel och beställde varsin Tegelburgare. När jag fick min så tog jag en tugga och märkte sen att den inte var grillad alls. Det var RÖTT rått äckligt kött i den och dom hade bara grillat den på ytan, gissa om jag blev missnöjd :( Men det fick bli en veggieburgare för mig och det blev GRATIS ;)




Eeeeuwww!

Kommentarer
Postat av: Michan- Skönhet och Makeup

Älskar vegoburgare :D

2011-08-04 @ 11:54:53
URL: http://texasplays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -