TOPSHOP!

Stockholm.
De tog bort topshop från Soukhuset och det sög ju..
Inte för att jag handlade där för ofta men jag gillade soukhuset och de hade
ett stort utbud med mycket snygga kläder!
Efter att de lade ner affären har jag bara vart på ett topshop till (vet inte vart de låg) och sen
på topshop outlet typ vid stureplan någonstans.
Det finns enoooormt mycket kläder på deras hemsida, men jag valde ut det snyggaste :)

Här är lite snygga kläder och sånt från sommarens och kanske höstens kollektion!
Zipped Skinny Jeans  Animal Asymmetric Frill DressSuedette Trim Ruffle Vest
Contrast Pleated Layered CamiCaged Corset TopPremium Embroidered Dungarees
                                                                                                  

Origami Wrap SkirtMickey Mouse Striped GirlboxerWILLOW Stripy Wedges
ALLY Shoe BootsLeaf Print ScarfBar Metal Aviator Sunglasses
Buckle Strap Leather SatchelUtility BeltKnitted Pointelle Crop Jumper

Som sagt finns det enoooormt mycket kläder och det var svårt att välja ut allt, men mycket snyggt hittade jag!
Kolla själv på deras hemsida: http://www.topshop.com

Pussar på er!


Kommentarer
Postat av: Sahel

du e fin. :3

2010-10-26 @ 17:04:09
URL: http://myheartinyourhand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -