Nya skor



Jag älskar skor! Har över 70 par.... Blandade skor. Allt mellan ballerina, högklackat, lågklackat, tofflor, träningsskor, flipflops osv. Men snart är det nog dags att rensa ut skogarderoben lite från gamla skor som är för stora/ fula och bara fylla på med nya snygga skor som passar! :)

Känns som att mina skor har krympt typ, eller så har alla storlekar blivit större? Förr kunde jag ha 36 i nästan alla skor, nu kan jag bara ha 34 och 35! :/ Ibland 36 i typ stövlar och converse, det är ju tur det!

Men de här 2 paren på bilden kommer faktiskt från Deischmann sko från barnavdelningen. Snygga, vanliga ballerina. Helt normala och fashion, ser inte alls barnsliga ut. Oftast är det mer barnsligt än på vuxen men ibland hittar man små diamanter som de här skorna! :)

149:- resp. 199:-

Kommentarer
Postat av: Linda

snygga skor:D

2012-05-08 @ 17:01:10
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -