I'm in love with the cinderella shoes

God morgon!

OMG vad jag har drömt om de här vackra skorna inatt. Igår efter att jag hade klippt mig mötte jag upp tjejerna på stan för en fika. Efter det traskade vi ut i regnet för att titta lite i affärer och försöka hitta något. Elin letade efter studentskor och hittade 2 par hon köpte. Båda var i brun skinnimmitation; ett par från skopunkten och ett par från Belle Shoes. Mer beslutsångest får man nästan leta efter... Eller hur Elin? ;)

Jag hittade ett par juveler på Belle Shoes (som vanligt...). Dessa rosa, silver, glittriga klackar ser ju ut att tillhöra en princessa eller hur? Jag blev störtkär vid första ögonkastet och helt tagen när jag såg att det var 1. storlek 35 och 2. sista paret. Blandade känslor fyllde min kropp. Kärlek, ångest och besvikelse. Tänkte ett steg till för mig själv medans jag klagade inför Elin; "jag kommer aldrig att kunna gå i dem här eller aldrig kunna ha på mig dem, det är ju meningslöst". Sen gick jag därifrån utan skorna som jag blev helt förälskad i. Igår var jag riktigt bra på att hålla tillbaka shoppingssuget!



Så sjukt snygga skor? Nog de snyggaste jag har sett på väldigt länge....

Kommentarer
Postat av: elinita's

Kungen av beslutsångest - det är jag! ;)

2012-05-29 @ 22:39:35
URL: http://elinitas.blogg.se/
Postat av: Elaine

De var väldigt fina!

2012-06-02 @ 16:45:00
URL: http://mademoiselleelaibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -