Gårdagens outfit

Igår fick jag skjuts av mamma in till Odenplan. Hon skulle åka och hälsa på morfar och jag skulle träffa "L". Vi kände oss lite hungriga sådär vid lunchtid och gick in på Burger King. Jag äter verkligen aldrig där... ibland nattmat efter jag vart ute och klubbat men annars är det alltid donken som gäller! Jag tog i alla fall "kids meal" med en liten cheeseburgare, pommes och cola zero (den är godast...).

Efter det mötte jag upp "L" vid Liljeholmen. Det var riktigt soligt och skönt ute. Vädret var på topp helt enkelt! Vi var hemma hos honom ett tag, myste lite och klappade på hans katt. Sen blev jag sjukt sugen på glass så vi gick ner till Ica och köpte varsin. Magnum Double för mig (storfavorit sen många år tillbaka) och en daimstrut för han.

När jag kom hem passade mamma på att ta några outfit bilder på mig. Riktigt lyckat! Fick många blickar på stan i alla fall... Vad tycks? :)







Ljusa jeans - Bik bok
Ljusblå blus, blå skepparkavaj och brun skinnväska - H&M
Vita converse och lite blommor i håret på det!

Kommentarer
Postat av: emma

snygging! :D

sv. hihi det gör jag med :D

2012-05-18 @ 11:41:38
URL: http://emzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -