Lightinthebox.com

Hej! :)

Tänkte bara tipsa er om en liten sötig hemsida som jag hittade nyss innan jag sticker till gymet och tränar! Den heter Lightinthebox.com och har supersöta kläder, skor, väskor, smink, you name it!

Jag älskar "asian fashion" så som foki klär sig med söta tyger, shorts, klänningar och allt är bara så stilrent och sött! Titta liksom vad jag hitta...











Och det bästa är ju att det är sjukt billigt och att affären skickar worldwide så att även vi svenskar kan köpa deras kläder! :) Det dyraste plagget kostade 96 kronor liksom (den rutiga jackan) :) Är inte det stört bra?

Kommentarer
Postat av: Alexandra - styelalex ♥

nice



sv; haha.. Aa.. hemskt, satt på toan minst 30min hehe.. SHH.. tack :)

2012-01-19 @ 18:24:11
URL: http://stylealex.blogg.se/
Postat av: Marit Rönnestad

Klänningen på första sidan var verkligen apsnygg! :D

2012-01-19 @ 21:26:30
URL: http://maritsnotebook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -