Tidig morgon



God morgon babes! Har ni sovit gott? :)

Idag vaknade jag kvart över 6, helt otroligt! Och ändå gick jag och lade mig vid 12 igår, sååå segt!

Idag har jag ganska mycket att göra. Jag ska hitta en reklam till svenskan som man ska analysera, sen måste jag baka cupcakes till projektarbetet och om jag orkar ska jag nog träna och sola. Har inte haft så bra andning de senaste dagarna och har hostat något otroligt, så det kanske är bra att stanna hemma, eller så är det bara den kalla luften som spökar!

Hoppas ni får en söt dag! ♥

Kommentarer
Postat av: Yohanna - Fotografering & Chihuahualiv

Häftiga ögonfransar! :)



SV: Tackar :)

Äsch då rött hår är toppen så satsa på det du ;D

2012-02-19 @ 15:08:06
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -