Paket från Bon Prix!














YES! :)

Kläderna kom igår från Bon Prix! Jääävligt lång leveranstid bara, beställde dem i lördags (men varorna skickas inte förrän på måndag) så från måndag till fredag, så lång tid tog det att få mina kläder! Minus. Ett till minus är att när man inte köper alla plagg på rea (som jag gjorde) så är plaggen ganska dyra jämfört med i en vanlig H&M eller GINA affär. För man vet ju inte vad man får när man beställer från internet, men om man köper i en vanlig affär vet man ju exakt vad man får för priset! :)

På plussidan så kan jag säga att alla plaggen passade mig i storleken som jag valde (32-34). 32 finns ju inte ute i affärerna längre (asdååååligt) så ibland blir 34 för stor för mig, men ibland kan jag faktiskt ha 36 (om jag vill ha pösiga kläder). Sen så var alla plagg i hyffsat bra kvalité. Får se hur dem känns efter 1-3 gångers tvätt, man lär väl märka liksom ;)

Har ni beställt från Bon Prix någon gång? :)

Kommentarer
Postat av: ida ♥

fin blogg! :-)

Postat av: CLARA

det märket känner jag inte igen, men kläderna var ju GALET snygga! särskilt den rosa.



Taggar du Melodifestivalen ikväll?

2012-02-04 @ 15:20:14
URL: http://writtenbyclara.bloggplatsen.se
Postat av: Cassandra

Så fina plagg du fick tag på, gillade den svarta tröjan på den näst sista bilden riktigt mycket!

Men jag har aldrig betällt där ifrån. Borde kanske göra det nu när jag ser så fina saker du fick tag på.

Kram

2012-02-04 @ 19:28:25
URL: http://elfmaaaan.blogg.se/
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Hej!



Nu är jag tillbaka på MOOOLLYS igen, med nya och fräscha idéer så som LIVE CHATT!



Kika jätte gärna in och se vad du tycker :)

Önskar dig en fortsatt fin helg. KRAAAM

2012-02-04 @ 23:26:59
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Linn-lay

Den allra första va ju riktigt snyggt!

2012-02-05 @ 21:51:54
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -