Stockholms snyggaste röv!

Tjenixen!

Har haft en ganska chill dag i skolan idag, men när jag kom hem vände livet och blev ett helvete! Vi hade mattelektion idag och jag tyckte att jag förstod och att det gick bra men när jag kom hem gick det verkligen inte bra! Jag förstod ingenting och då menar jag INGENTING! 17 av 30 uppgifter fick jag rätt på, det är helt stört dåligt :/ Synd att man ska ha en sån svag punkt för matte...

För att få ut alla hatkänslor mot matten och mitt dumma förstånd så drog jag och pappa ner till gymet. Idag ville jag pressa mina ben / rumpa så mycket som möjligt och svettas så mycket som det bara gick, and I did it ;)...

Uppvärmning:

5 minuter crosstraining
10 minuter skridsko/skidåkningsmaskin

Gym:

3 olika typer av benpress
baksida lår
framsida lår
insida lår
utsida lår
rumpa

Låter som lite men eftersom att man kör BARA ben/rumpa blir det väldigt intensivt och iom. att ha skridskomaskinen som uppvärmning i 10 min blir man lätt trött i benen och får mjölksyra (jag i alla fall...)



Så nu kan jag knappt gå och benen bara skakar som spagetti när jag försöker gå ner för trappan! Men jag får i alla fall Stockholms snyggaste röv av det här ;) Så det är värt de! :D

"keep on smiling..."

Kommentarer
Postat av: EbbaBloggen

leeeeeee :D

2011-11-16 @ 21:26:49
URL: http://www.ebbabloggen.se
Postat av: Tiger!

hur ser en sån där skridskomaskin ut? :O

2011-11-17 @ 19:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -