30 november?

Shit! Det är 30 november - sista november? Vart har dagarna tagit vägen? Tyckte att november precis hade börjat! Det är ingen snö (både skönt och tråkigt) men jag har i allla fall julkänslorna framme!

Mamma julpyntade i huset och rummet åt mig så jag fick det lite mysigt. Tända ljus, julstjärna och lite tomtar. Imorgon är det första advent och dags att öppna chokladkalendern, och om bara några dagar så är det dags att tända andra ljuset - för då är det andra advent!

En månad kvar, sen är året slut! Känns det inte lite tråkigt att behöva lämna 2011? Då måste man tänka om jämt när man ska skriva vilket datum och år det är till 2012. Kommer kännas väldigt förvirrande!

Hoppas att ni får en underbar sista november. Jag ska försöka, trots allt jag ogillar just nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -