Trött chey!

Efter att ha sovit x antal timmar för lite inatt så var jag totalt död i skolan idag, somnade typ på varenda lektion.
Vi såg dessutom på "romeo och juliet" på engelska lektionen, vilket är en väldigt sövande film, så det var ju inte så bra.. Där låg jag och snarka typ liksom. (A)

När jag fick skjuts hem av mamma idag tänkte jag "Guuhd va skönt att få skjuts hem, då kan jag sova i några timmar och sen plugga, jag kommer hem ganska tidigt!!" Men nej, hon tvingade mig att åka till bilskolan och göra körkortsprov på datorn inför mitt riktiga prov som jag har om 2 veckor. Som tur var fick jag en bulle innan och kunde piggna till lite. Fick dessutom 63/70 på testet, vilket är långt över godkänt :) Bästa hittills! - Det går bra nu!

När jag kom hem så fick jag i alla fall sova.
Hoppade rakt ner i sängen med kläderna på, tog min sovmask "princess at work" för ögonen och somnade som en sleeping beauty. Sov i 2 timmar tills pappa kom hem och väckte mig genom att säga "nu är det middag". Kl. var då halv 7, haha :)



The real sleeping beauty... (A)

Kommentarer
Postat av: Michan

Hej sötnos! Du är väl med och tävlar i min blogg? :)



http://texasplays.blogg.se/2011/may/tavling-vinn-harstylingskit-fran-got2b.html

2011-05-03 @ 23:13:09
URL: http://texasplays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -