Lindshe äter Reztart



REZTART är ett mellanmål som håller dig mätt i hela 3 timmar!!! Vägen till ett nyttigare liv!!!

5 punkter om hur mellanmålet förbättrar ditt liv:

* Öka skärpa och fokus

* Slipp dipparna

* Minska sötsuget

* Håll vikten

* Öka ork och förbränning

Sen jag började äta reztart som mellanmål har jag hållt mig mätt väldigt länge och klarat de sena dagarna i skolan som man oftast inte brukar orka, men med Reztart så håller jag mig pigg och frisk!

För några månader fick jag hem de här produkterna, dryck - mango magic och bars - apple pie.
De var ganska goda och funkar perfekt till mellanmål, dock så är bananchoc baren och scandinavian forest drycket gudomligt goda! :) MUMS!

Vart kan man köpa Reztart?

Samtliga Pressbyrån, 7-eleven, Shell, OKQ8, ICA Maxi, Coop Forum, Coop Extra och City Gross har Reztart.  Dessutom kan välsorterade  ICA och Coop butiker beställa hem Reztart.  Och det går bra att köpa här på nätet, som dessutom är det enda stället att köpa Mix.

Så!

Kom igen nu, vad väntar du på?... Börja ditt nya liv med Reztart! :)

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej är allt bra idag??:)



Just nu har jag en tävling där du kan bli veckans blogg vilket innebär att JAG kommer intervjua dig, publicera detta i ett inlägg på min blogg där jag även länkar till din blogg!

låter det intressant?:)

Kika då här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/veckans-bloggintervju.html#comment

2011-05-11 @ 14:38:24
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -