Inte så liten lista!

Lovar du att vara ärlig?  Ja! Jag är alltid ärlig

Du heter: Linda K

Smeknamn:
Linda, lilla linda, mini

Beroende av:
Att blogga... ;)

Vad behöver du mest just nu:
Nya underkläder!

Vad tror folk om dig?
Att jag är ambitiös , bitchig , skrytsam, kreativ.

Stämmer det?
Jag är amtibiös, kreativ och gullig , så nästan samma :)

Vad får du oftast komplimanger för?
Mina kläder och mitt hår, att jag är smal, att jag alltid är så himla ambitiös.

Vad säger du för att imponera på någon?
jadu...

Hur imponerar man på dig?
Kommentera mitt utseende, var lite "luurig" och mystisk.

Brukar du skratta för dig själv?
  Ja , många bloggar får mig att skratta :) hahaha

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"Vad gör du? <3 "

Var bor du? Stockholm

Trivs du där: Ja, jag skulle inte kunna bo i någon tråkstad, möjligtvis Göteborg eller Malmö, men inte någon liiiten stad i norrland typ :D

Äger du några converse:
Jajamen, det gör väl alla? (ett par svarta)

Sprit, cider, vin eller öl:
Cider , speciellt ROSA!

Vad har du för mobil:
Samsung Galaxy.

Nästa mål i ditt liv:
 Att ta körkort, alla klara av gymnasiet (1,5 år kvar)

Hur svarar du i mobilen:
"Heeej, det är Linda"

Vem ringde du senast?
Mamma :)

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Vi är vid Kappahl , kom hit!

Antal timmar sömn inatt:
9 timmar...

Sov du ensam: Nej jag sov med min nalle (a')

Brukar du komma i tid: Jag kommer alltid i tid, helst 10 minuter för TIDIGT, jag hatar att komma precis i tid eller vara sen.

När mår du bra:
När jag sitter vid datorn, lyssnar på skön musik och bara slappar med en cola i handen!

När blev du fotad senast:
Med Elin på våran fotodag.

Hur känner du dig nu:
Nu mår jag bra, tittar på let's dance och känner mig glad!

Vanligaste färg på dina kläder:
Svart eller vitt

Vad tycker du om fötter:
Mina egna är snygga men andras är bara äckliga!

Vad saknar du:
Jag saknar huset i Spanien där jag var i somras.

Favorit dryck på morgonen:
MJÖLK! Jag är typ en koo...

När brukar du oftast gå och lägga dig:
Jag lägger mig 21:00 - 21:30 på vardagar och på helger 23:00

Är du blyg?
Nej inte alls! :)

Sysslar du med någon idrott:
Jag tränar på gym och dansar ibland.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Absolut! ♥

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
Gå på toa, hahahaha

Är du nöjd med ditt liv:
Mhm, jag har band, jobb, kompisar, familj och jag är bäst i skolan, jag är riktigt nöjd!

Vad är det värsta du vet?
När folk sviker än, ljuger än rakt upp i ansiktet - man blir så ledsen av det..

Hur mycket pengar brukar du slösa på en månad?
Det beror på men hela studiebidraget går ju bort och ibland rycker 2 000 av lönen också, det beror helt på vad jag är på för humör, men jag shoppar nog alldeles för mkt ! :D

Vad längtar du till?
Jag längtar till sommarn, då ska jag utomlands med mina bästiisar och sen ska jag på språkresa till Engand!

Har du bra vänner och äkta vänskap?
Om jag har! Mina 5 st tjejer är det bästa som finns :)

Vad är det finaste du fått?
Min dator (A)

Om fem månader:
Så har jag troligtvis fått körkort, det är väl sommarlov?

Om ett år?: Så har jag snart gått ut skolan, snart äre studenten!
Förhoppningsvis så har jag en större blogg... :)

Du samlar på:
Skor, jag har 70 par ca.och även läppglans har jag mkt av över 50 st! 

Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Mammsi :D

Har du strumpor på dig nu:
Jag har strumpbyxor.

Är det okej att gråta:
Det är skönt att gråta, speciellt om man har måndagsångest och prestationsångest.

När grät du senast:
En vecka sen, det är skönt att gråta av sig ibland.

Bär du glasögon eller linser:
Lins, på höger öga :) Väldigt ovanligt..

Har du piercing:
Jag har en väldigt het navelpiercing som jag tog när jag gick i 9an . den är jag väldigt nöjd med, sen har jag även 5 hål i öronen :)

Vill du gifta dig:
Jag vill gifta mig när jag är typ 30 år :D

Vill du ha barn:
Jag vill ha 2 barn, helst 2 tjejer, helst tvillingar!

Är du bra på att laga mat: Räknas nudlar?...

Är du flygrädd:
Jag är rädd att planet ska störta typ, jag hatar när man flyger uppåt i luften, för då mår jag illa och när planet landar så blir det kaos i mitt huvud och det snurrar typ :D

Hur vig är du:
Hallå ? Man behöver inte ens vara vig... :)

Vilken är din favoritglass:
 B&Js Cookie Dough är en klassisker.

Tror du på ett liv efter döden: Man får ju hoppas..

Bor dina föräldrar tillsammans:
Jupp.

Vilken ögonfärg har du:
Gröna

Röker du: Nej, skulle aldrig prova heller.

Hur ofta tränar/motionerar du: Det beror på hur mkt det är i skolan, men jag försöker 2 ggr i veckan.

Vad är det viktigaste i livet?:
Att ha roligt,må bra, välja rätt och viktiga val och att tjäna pengar!


Kommentarer
Postat av: Annika

Hahaha min man kallas Mini

2011-01-31 @ 11:25:41
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: theréshanning

Hallå bruden! har du något tips på webshops med fina studentklänningar? ^^

2011-01-31 @ 14:24:39
URL: http://thereshanning.blogg.se/
Postat av: Alexandra

jag brukar också komma tidigare, aldrig att jag kommer för sent :D

2011-01-31 @ 16:16:26
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: Kungen

Den här listan snor jag av dig ;)

2011-01-31 @ 19:51:36
URL: http://kungen.blogg.se/
Postat av: Kungenn

Visst är det! haha ;) vill gärna ha ett sånt!

2011-01-31 @ 20:36:39
URL: http://kungen.blogg.se/
Postat av: Mammabea

Beroende av att blogga? Haha, gå med i "anonyma bloggberoende" på facebook :P

2011-01-31 @ 22:49:57
URL: http://mammabea.se
Postat av: Lisa

Hoppas det är okej att jag kopierar denna listan av dig (fast inte dina svar såklart ;)) är så uttråkad! :) haha

2011-02-01 @ 11:48:49
URL: http://missunpredictable.blogg.se/
Postat av: Kungen

Haha jassådu här får man höra ;)

2011-02-01 @ 19:07:44
URL: http://kungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -