Blogg.se har fuckat upp sig?!...

HAHA, igår funkade inte blogg.se för mig på kvällen och det var kaos... :P jag tänkte  "shit, dagens blogg ska ju avslutas" bla bla... men det löste sig nu =)  Ska snart utse dagens blogg ;)

Några fler som märke att blogg.se var segt igår? :P

Mhm och lite update:

JAG ska bli NYTTIGARE och TRÄNA MER! =) Så nu ska jag göra ett eget träningspass till mig som jag ska göra hemma , med lite uppvärmningsmusik och sen situps, armhävningar , rumplyft osv osv :D Det kommer att bli kul! :D




så får man ju hoppas på att få den här kroppen efteråt.. :P




Kommentarer
Postat av: ankaan

jag gillar verkligen din blogg:)

<3

2011-01-11 @ 08:01:27
URL: http://lovemehatemejustdoitright.blogg.s4
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Har samma mål just nu och har kickstartat de hälsosammare vanorna med en detox =)

2011-01-11 @ 15:47:31
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -