Hur man "bäddar in" videos från youtube - NYTT!

Hejsan alla glada!

Jag har kollat runt lite på olika bloggar och det är många som inte vet hur man tar koden från youtube och bäddar in den i "html"dokumentet på bloggen. Det är nytt, jag vet, men jag har hittat lösningen hur man gör!

Check it out!

1. Vi säger att du vill bädda in "What the hell - Avril Lavigne" - sök då på den på youtube eller ta länken HÄR.



2. Rullar du lite längre ner ser du knappen "dela"
Tryck på den!



3. När du tryckt på den ser det ut såhär



4. Klicka bara på "bädda in"  Markera den översta och den understa rutan som jag gjort på bilden.



5. Kopiera "koden" och lägg in på bloggen i det dokument du vill skriva :)


Pro! Det var lätt va ! (:


Kommentarer
Postat av: Johanna

det var jättejobbigt först, jag fattde inte någonting av det nya youtube, men min kompis visade mig :)



göra idag?



kram

2011-04-25 @ 13:37:39
URL: http://chocolatemarshmallows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -