Subway+Coop



Idag åt jag och några kompisar på Subway!
Jag hade en rabattkupong, där man får 2 st 15cm subs och betalar för en!
Så fick jag mina 2subs,en med tonfisk och en med chicken teriyaki,mina chips och en cola!
När jag skulle betala så lämnade jag fram kupongen och mitt csn kort,då sa han i kassan:

-Okej,tack!
-Men du kan behålla den här,men säg inget till någon annan bara...
- Jaha,tack så mycket! =) , sa jag.

Ingen annan av mina kompisar fick behålla sin kupong,
haha, snacka om att jag blev särbehandlad..på ett bra sätt!hahahaha

Sen gick vi till Coop och jagköpte Milka Choklad för 10 kr , fett billigt!!
I kassan satt en kille,:

- Tja! Hur ere med dig idag? ,Mår du bra? =)
-Ja,jag mår bra, själv ?=),sa jag.
- Ja,mår också bra!

Det knäppaste var  att jag hade aldrig träffat honom förrut, haha jag visste liksom inte ens vem han var!?
Och han var inte lika trevlig  mot mina kompisar,
Snacka om skum dag!! =)



Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Blev du veckans blogg & vann länkning hela veckan?

Nu är iallafall vinnarna äntligen klara.



(Har haft bloggpaus)



Ny chans att delta inför nästa vecka kommer upp idag 13,00 - Glöm inte anmäla dig!



Ha en fortsatt riktigt trevlig dag!

2010-11-16 @ 10:44:18
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -