I lööve shopping!

Tur!, att man har ett jobb, där man tjänar pengar och där man trivs!
Tur!, att just jag fick det jobbet och att jag nu nästan kan shoppa hur mycket jag vill!
Tur!, att min shoppingglädje aldrig tar slut!
Tur!, att jag älskar att shoppa :)



Igår shoppade jag lite hårprodukter.
Jag fick syn på dem på RUSTA! och tänkte, varför säljer Bobby ut sina produkter här för?
Och för bara 19.90 styck..
Så istället för att köpa dem på Kicks eller ah whateveaa för typ 60-80 kr styck? Så köpte jag alla 4 produkter för 80 kr :) jättebra!!



Jag fick även tag i de här små sakerna!

Sunkissed- duo ögonskugga, kajal och en vässare (precis vad jag behöver!!) 19.90 ;)
Typ 20pack eller nåt med rooosa snoddar- 14.90 :) Jag älskar rosa!

Kommentarer
Postat av: amanda

Hej,

fråga gärna något på min frågestund! :D

http://amandaenkvist.blogg.se/2010/november/-700.html

2010-11-28 @ 14:23:58
URL: http://amandaenkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -