Harry Potter + shopping!

Äntligen hemma från bion!
Harry Potter 7 , del 1 , var den bästa harry potter filmen, helt klart!
Den slutade så att man bara ville *gaaaaah..* haha.
Voldemort står i skogen och.... (det får ni se på bio!).

Sen så shoppade jag lite också.
Jag hade intalat mig själv innan jag åkte att jag bara skulle köpa en foundation,
men som vanligt med mig, så blir det alltid lite mer!


Den här klänningen hittade jag som var sjukt snygg!
Vill ha, ha, haaaa till julafton!
299:- H&M


Köpte 6 pack Paul Frank lipbalms.
Alla smaker utom körsbär var helt underbara!
Kit: 129:- Åhléns

Hittade även andra mysiga läppglansboxar/kit på Åhléns,
typ med 3 st "coca-cola läppglans", 3 st "sprite-läppglans" och 3 pack med "fanta-läppglans" asbra ju..
Gott med smak på läpparna!
 

*puppy-eyes*
Det här är min julklapp, till mig själv =)
Ska slå in den snart och lägga den i tomtesäcken!

Nagelkit med stripers,top coat, stenar och klisterdekor 99:- Åhléns


Fake uggs, sååå sköna!
199:- OHIO (drottninggatan)



Viva la diva foundation
Rätt tjock konsistens, men perfekt färg till mig!
Nr 2, beige
89:-
Superprisbilligt!!! Åhléns

tjaa, det var min shopping!
Lindshe- svart bälte i shopping!

Nu ska jag sova, upp och jobba imorn.
Puss och kram ♥


Kommentarer
Postat av: Yum

Sv:Hihih, tack <3

Du har också en väldigt snygg blogg :D Och väldigt söt är du ^^

2010-11-21 @ 11:39:33
URL: http://yum.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -