Är jag ung och bortskämd?


1.  Jag har aldrig använt en diskmaskin, jag vet inte hur man startar den.


2. Jag har aldrig tvättat med en tvättmaskin, jag vet inte ens hur man startar den.


3. Mamma stryker alla mina kläder och lägger in dem i mina stora garderober.


4. Jag byter inte lakan eller sängkläder i min säng,
det gör mamma...


5. Jag brukar typ bara använda micron när jag gör mat, kan laga lite snabbnudlar.


6. Det enda jag kan göra, är att dammsuga! haha



Lindshe- ung och bortskämd, med svart bälte i shopping!
Över 70 par skor, över 45 läppglans, en gigantisk garderob med snygga kläder
och ett 10tal väskor!

Välkommen till min värld! =)
I know you wanna be me!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg

2010-11-16 @ 21:18:38
Postat av: Anonym

Asså förlåt, men fyfan vad du är tragisk. Jag tror ingen i världen vill vara dig, så sluta tro det.

2010-11-17 @ 16:42:58
Postat av: Elinita

Grattis Linda! Du är härmed inbjuden till en kurs i hushållning hos mig! xP ;)

2010-11-17 @ 22:47:06
URL: http://elinitas.blogg.se/
Postat av: hehe

OMG, det där är fan inget att skryta om. HAHAHAHAHAHAHA skämmig

2010-11-19 @ 17:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -