Ny webbutik med mineralsmink!

Se hit alla flickor som vill uppdatera sin sminkväska med lite mineralsmink i höst!
 
Den nylanserade webbutiken Edona.se har ett stort utbud av mineralsmink i alla olika former och färger. Deras högkvalitativa och prisvärda produkter är 100% naturliga och innehåller inga kemiska tillsatser eller utfyllnadsprodukter. Edona.se's produkter testas inte på djur och de innehåller inga animaliska ingredienser. De lagerför också alla sina produkter och kan därför alltid garantera snabb leverans, vilket är toppen!
 
Är du ute efter att skina upp lite extra i höst tycker jag att du borde testa mineralsmink. Det täpper inte igen porerna och ger ändå ett ganska täckande resultat, perfekt att ha till vardags då man kanske inte vill se så "festspacklad" ut.
 
Jag har bara testat mineralsmink en eller två gånger men jag har stormtrivts i det. Att få öppna en burk med en mineralögonskugga i puderform är en helt otrolig känla, och när man applicerar den... oj oj oj! :) Det blir magi kan jag lova!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -