Skiva!

God morgon! :D

I torsdags var jag på skiva med min älsklingsplutt Elin! Först var det vårkonsert i min skola till typ halv 9 och sen drog jag direkt till henne för att fixa mig lite extra och locka håret. Sen drog vi direkt till Collage, Stureplan.

Temat på skivan var "kom som en sång" och Elin var utklädd till cowboy och jag var utklädd till blåsippa! Hade min nya blåa klänning, skyhöga platåklackar och blåa blommor i mitt lockade hår. Vi såg faktiskt riktigt söta ut båda 2 ;)

I början var allt ganska lame men typ när vi tänkte gå så träffade vi lite roliga personer och stannade i någon timme till i alla fall. Båda somnade på nattbussen påväg hem till Danderyd.... Gissa om jag var trött igår i skolan när jag bara fick sova 5 timmar på natten. Jag som är van att sova 9-10 timmar liksom.





Bilder lånade från Elin (eftersom att min mobil inte har någon usb sladd...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -