Just solat solarium

Idag var det studentfotografering i skolan och alla var så fina i vita klänningar / kostym med roliga färger på slipsarna. Det var riktigt kul att se hur alla skulle se ut på fredag när vi går ut! Alla var så himla fina :) Jag tror att bilderna blev rätt bra. Det var en halvkroppsbild och en ansiktsbild. Jag som alltid har stängd mun och ler med läpparna på kort öppnade faktiskt upp munnen idag och log med tänderna som folk jämt och ständigt tjatar om. "Du är så söt när du ler med tänderna, ha så oftare..." Så, när studentfotona kommer ska ni fanimej få se mig le med tänderna!

Efter skolan så mötte jag i alla fall upp sötaste Amanda i Täby centrum för att köpa en ischai och snacka lite skit. Har verkligen vart sugen på en chai hela veckan och kunde äntligen köpa en! :D yes :) Efter det åkte vi vidare mot Berga för att sola solarium och bli extra bruna! Så skönt att slappna av och bara ligga där och låta tankarna fladdra iväg...



18 minuter!



Stor ischai. Såååå gott! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Ja det tycker jag verkligen! As ballt! :D

2012-05-29 @ 21:32:29
Postat av: Linda

verkligen! jag ska se ut så snart!

2012-05-29 @ 22:25:28
Postat av: Linda

_ så ska jag se ut:D

2012-05-29 @ 22:25:58
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -