I miss those blue eyes,how you kiss me at night.I miss the way we sleep. Like there's no sunrise,like the taste of your smile.I miss the way we breathe.

Igår efter skolan åkte jag in till gamla stan för att träffa "L". Har inte träffat honom på mååånga dagar och jag saknade honom så mycket!

Vi gick upp mot götgatan och kollade lite i affärer. Innan sa han "meh, ska du shoppa nu igen?" och jag bara skrattade.... Då sa jag "njaaeee, men jag ska BARA kolla lite". Och jag köpte faktiskt INGENTING! Helt sjukt va? Det har nog aldrig hänt förrut,speciellt inte när jag är i stan? :D

Vidare gick vi mot Medis och tittade snett på alla som satt vid Snaps och hade studentmössor på sig. Liiiite för sent att ha mösspåtagning i snart mitten på maj? Vår var liksom den 27 april? :)

Sen traskade vi ner i Söderhallarna och satte oss på ett mysigt café. Jag beställde en mango/hallon smoothie och han tog en varm choklad och svartvinbärspaj. Det var supergott och min smoothie var så svalkande skön! Efter det typ dog jag av en sockerchock, precis som jag gjorde på sista lektionen efter glassen jag åt. Så vi satt kvar ett tag och bara vilade och gulla med varandra. Sen kände jag för lite frisk luft för att komma igång igen och vi gick vidare på söders gator mot Tanto och satte oss på klippora vid vattnet! :) ♥

Tyvärr har jag tappat bort kabeln till min mobil så kan inte ladda in några bilder! :(



Och idag får jag träffa min älskling igen! Yippie! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -