Grillning i Danderyd

Det är tur att någon i vårt gäng bor i Danderyd i alla fall! Ganska när för alla att ta sig till kommunalt med bussar osv. (utom mig som måste ta roslagsäckligabanan). Som tur var fick jag ta bilen igår och körde till Elin på cirkus 25 minuter.

Igår bestämde vi oss i alla fall för en spontangrillning då nästan alla kunde vara med. Hade det supertrevligt med alla och vi bara pratade massa skit och åt god mat! På grillen låg en blandad kompott av fisk, kött och korv.

Mamma hade även bakat en rabarberpaj som jag fick ta med mig. Riktigt mumsig var den. Receptet kommer upp senare idag! :)



Lax, kött kött kött och lite grillkorv. Smala och små kycklingkorvar till mig (mycket godare än köttkorv...)



Clara och Linnéa var grillmasters till Fabian kom och ställde till allting...



Jag och Elin dukade bordet superfint :)



Kycklingkorv, sallad och lite pasta med tomat- och basilikasås.



Socialt värre, Clara och Linnéa!



Hugg in! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -