Första gympasset på 2 månader....

God morgon!

Igår kände jag att jag hade supermycket tid över, även fast jag egentligen inte hade det? Förstår inte hur tiden och mina tankar gick ihop riktigt igår...

När jag kom hem från skolan solade jag istället för att plugga? Sen gjorde jag lite på mitt svenska tal, repeterade osv, sen hade jag mycket tid över igen tänkte jag och stack till gymmet? Har kört väldigt mycket fettförbränning och kondition de senaste 2 månaderna (och vilat rätt mkt också...).

Men igår ville jag köra styrka igen! Så jag började med att springa i en kvart på rullbandet (100 kcal bort) och sen köra ett arm/axelpass. Det var riktigt skönt, men eftersom jag inte vart och gjort styrka på ett bra tag har ju musklerna lagt sig. På en del maskiner hade jag kvar samma vikt, men på en del var jag helt borta. Hade minskat kanske 2-3 kg på några övningar. Segt... Börja om på ruta ett typ?

Det var ändå väldigt skönt att ha kommit igång igen och få syresätta musklerna och hjärnan lite. Har varit så instängd med allt plugg och sjukdom för länge nu så har inte haft tid eller orken att träna. Men så fort jag får tid över får jag fan ta mig samman och sticka till gymmet eller bara gå ut på en powerpromenad liksom! Tagga till!



Har i alla fall gått ner 3.7 kg sedan jag började råträna i vintras typ? Starkt jobbat om jag får säga det själv!

Kommentarer
Postat av: jessica

Mycket duktigt!! =)) Och nu är solen och värmen här!!!

2012-05-03 @ 13:48:30
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Postat av: felicia - fotokobran

hoppas att du får en bra helg, endast några få dagar kvar nu! Sen kan man slappna av!:D

2012-05-03 @ 23:20:54
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -