Dataspels nostalgi

God morgon!

Igår hade jag och tjejerna väldigt tråkigt i skolan efter pannkakslunchen så vi gick till Coop Enebyängen och köpte på oss lite godsaker. Elin plockade på sig flera nävar med lakrits för sitt test hon ska göra med blodtryck osv. och vi andra plockade på oss lite glass och annat roligt. Jag åt den godaste glassen som någonsin har skapats - magnum double caramel. Såååå god! :)

Påvägen tillbaka till skolan för att ha sista lektionen så pratade vi om nostalgiska saker och jag blev jättetaggad och glad. Tänkte mig tillbaka till när jag var liten och hade så mycket fritid att jag bara inte gjorde någonting alls. Så skönt allt var på 90-talet... Orkar inte med 10talets stress! :(

Det mest nostalgiska vi pratade om var datorspel, tvspel, nintendo, gameboy osv. Det var så mysigt och jag fick nästan rysningar när vi pratade om Krakels ABC eller Pettson och Findus. Blev så taggad att jag faktiskt letade upp dataspelen när jag kom hem. Längst ner i lådan i brorsans rum låg dem, alla roliga dataspel. Jag plockade åt mig ett efter ett och bara "det här måååste jag spela"... Så en stor hög av dataspel fick följa med mig till mitt rum! :)



Åhhhh.... Jag älskar verkligen 90-talet! Ta mig tillbaka!!!

Vilka spel brukade ni spela? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA GARVAR IHJÄL MIG!!!!!!!!!!! är du utväcklingsstörd eller ? HAHAH ofta man spelar bebis spel när man är så gammal HAHAHAH omg

2012-05-06 @ 13:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -