Dagens överdos



Idag gick jag faktiskt hem från skolan tidigare för att jag pallade inte mer. Gick faktiskt tidigare för att kunna plugga hemma istället och få saker gjorda...

Precis innan jag gick hann jag i alla fall med mitt svenska tal om skönhet och hur medier påverkar dagens ungdomar idag. Lite kul var det men också lite nervöst! Tror jag får VG! :D

Innan jag klev på bussen hem sprang jag snabbt in på pressbyrån och köpte med mig dagens överdos - en grön monster. Den kommer verkligen att behövas idag men den kommer också att räcka rätt länge, den är trots allt dubbelt så stor som en "vanlig" redbull på 250 ml. Sockerkick, sockerchock, lugn? Tjaa, kalla det vad ni vill!

Kommentarer
Postat av: Johanna [foto]

svar: Tack detsamma! :)

2012-05-03 @ 18:28:29
URL: http://johannafyra.blogg.se/
Postat av: isadora

Åh okej, det var ju synd.. Jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska dra dit eller inte. Men en kontakt till mig på facebook som ska vara med och hålla i det, tyckte att jag skulle komma på audition så det är ju lite smickrande faktiskt. Men ja, vet inte riktigt om jag vågar alltså :S

2012-05-03 @ 21:11:16
URL: http://isadoraekenberg.blogg.se/
Postat av: jessica

torr cider är "riktig" cider, kopparberg och övriga är mer alkoläsk... väldigt mycket mindre socker i en torr cider och annan framsällnings teknik;)

2012-05-04 @ 00:09:08
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -