Brownie meeeaooww





Var nyss på solariumet och körde 18 minuter sol (+ extra solkanon för ansiktet). Det var riktigt svettigt den här ggn men ändå så himla skönt. När jag ligger där och känner värmen på mig, lyssnar på radion och tar det bara allmänt lugnt blir jag så himla avslappnad. Det känns som att jag försvinner bort i min egna lilla värld och bara får tänka på saker som jag inte blir stressad av.

Mot slutet blir det dock lite stressigt då man börjar svettas lite på ryggen och längs rumpan. Då vet man att snart är det dags att kliva ur och kolla sig i spegeln och se hur brun och fin man har blivit.

Med den extra solkanonen för ansiktet idag fick jag mycket färg i ansikte och urringning. Fick ju såklart mycket färg på resten av kroppen också... :) Nu har jag precis tagit mig ett varmt bad och är supertrött. Dags för sängen!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -