9 skoldagar kvar

God morgon!

Vaknade med ett glädjerus och tänkte "shit, nu är det bara 9 skoldagar kvar". Kryssade för gårdagen i min kalender så att allt var avklarat och tittade på dagens aktiviteter. Samhällsredovisning med Elin står på schemat kl 9.25. Grymt kommer det bli, långt kommer det bli och vi siktar på stjärnorna och hoppas att vi kirrar ett varsitt MVG i kursen! Om vi gör det, då ska vi fan fira, för fan vad vi har kämpat! :D

Skoldagarna som är kvar blir:
tisdag 15 maj
onsdag 16 maj
tisdag 22 maj
onsdag 23 maj
torsdag 24 maj
fredag 25 maj
måndag 28 maj
tisdag 29 maj
onsdag 30 maj
torsdag 31 maj
fredag 1 juni (STUDENT)

Nu är det bara att räkna ner tills skolan är fucking över. Det ska bli såååå skönt! :) Har ju jobb också direkt efter jag slutar så jag trillar in i arbetslivet på en räkmacka. Tur man har som har pappsen :) ♥

Dock är det ganska mycket kvar att göra i skolan... att beta av har jag:
. samhällsredovisning (klar idag)
- kompletteringsprov för MVG i religion
- filosofiinlämning
- svenska analys av en bok
- gymnastikanalys
- matte c nationella

(tror det var allt i alla fall...)




Tur att jag får se och dofta på blommorna i alla fall lite då och då när jag går till bussen. Får varje gång en skön känsla av sommar när jag känner doften av utslagna blommor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -