20 grader?

OmG!

Det var såååå varmt idag? Frös imorse kvart i 6 när jag stod vid busshållplatsen men när jag gick hem från skolan vid typ 2 så svettades jag som en gris. Behövde absolut inte skinnjackan på mig då, den fick lägga sig i väskan istället!

Matteprovet gick helt okej! Hade nog inte behövt plugga så mycket som jag gjorde... Satt fan och plöjde igenom hela matteboken på 2 dagar? Nu är det bara 3 prov kvar på 2 dagar, tagga inte?!

När jag kom hem från skolan skulle jag egentligen pluggat, men eftersom att det var 20 grader ute så tänkte jag "men jag kan ju sola ryggen lite, *BARA* en timma..." Låg i solen i typ 1,5 timme och kände hur ryggen och benen blev bruna! Blev så jäklans bränd på bröstet och i ansiktet igår så kände att jag behövde vila framsidan lite. Snart blir det brun utan sol för att förstärka brännan extra lite grann! I helgen får jag förhoppningsvis sola ute, annars blir solariumet igen!

Våren bara springer förbi och sommaren kommer på direkten! ♥



Såhär superbrun blir jag varje vår/sommar. Bild från typ augusti förra året! Åhhhh jag var platinablond då! Saknar....

Kommentarer
Postat av: MOAA

nu är det lite fräscha bilder uppe på min blogg som är tagna av mig från helgen. sovgott!

2012-05-02 @ 22:21:25
URL: http://aamelasmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -