Wavy hair



Innan jag stack till sjukhuset så hann jag ju våga håret lite! Tycker det är både en festlig och vardaglig frisyr, passa till allt helt enkelt! För att få undan håret från kinderna så tog jag ett svart flätat diadem. Det blev jättesött!

Har precis kommit hem nu och allt gick bra! Tjänade in lite vuxenpoäng idag genom att parkera i parkeringautomat för första gången, åka hiss nästan själv och köra runt på min kompis i rullstol! Yey :) Allt gick väldigt bra och jag är supernöjd med dagen. Har pluggat lite matte också idag, förstått det mesta och nu sitter jag och dunkar musik medans jag sammanställer resultat till projektarbetet!

Dock har solen gått ner nu och jag är inte lika pigg :( Men snart är det sommar och då kommer solen vara uppe jämt, jämt, jämt! Det ska bli såååå jäkla skönt, eller hur? :D

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Allt bra?

2012-03-04 @ 17:15:47
URL: http://brontilldig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -