Tårtbak, middag och spa (bildbomb)

Igår blev det en riktigt mysig dag med tjejerna. Jag och Louise kom hem till Elin lite tidigare för att baka tårtor till efterrätt och vårt projektarbete, 2 flugor i en smäll liksom! Sen kom Linnéa och till sist Rebecca. Vi lagade en underbart god lasagne med köttfärs och ostsås till middag och toppade tallriken med en liten sallad.

Efter vi hade ätit av allt blev jag superdupermätt. Har inte ätit såhär mycket godsaker och mat på hur länge som helst, brukar ju bara äta sallad? På måndag får det bli ändring på de ;)

Sen satte Elin igång bastun och det var dags att byta om till bikini och svepa in sig i en handduk. Sen blev det hårmask i bastun, dusch, ansiktsmask och färgning av Linnéas hår!

Här kommer bildbomben från gårdagen!




Förberedelser...



Pannkakstårtan klar



Lasagne till middag






Barnslig glasstårta med vaniljglass, maräng, smält choklad och massa kex och godis!



Visst blev de vackra?



Färgar Linnéas hår "dip dye"



Vänta vänta vänta....



Färgen vi använde



Snygga tjejor i bikini och ansiktsmask



Den varma bastun!

Och guuud vad vi blev fina efterråt. Verkligen porrensing i den varma bastun med ånga och vatten, ansiktsmasken efter det gjorde susen (sved lite, men det var det värt). Fick typ perfekt hy efter det! Kommer nog våldgästa Elin ett antal gånger och smyga mig in i deras bastu... ;)

Har inte sett resultatet på Linnéas hår ännu, så jag hoppas att hon skickar en bild till mig! Har bara färgat en kompis hår förrut och det var kort och skulle bli svart, så det var enkelt men det här var första gången jag exprimenterade med en blondfärg och bara "dip dye:a" (alltså att man tar bara topparna av håret typ och gör det i en annan färg!)

Tack alla tjejer för en stört mysig och bra kväll! ♥ Måste göras om på påsklovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -