Shopping i Kista

Eftersom att jag knappt sov 3 timmar idag så var jag rätt seg imorse när jag vaknade, men efter lite fet lunch, 2 alvedon, pepsi max och koffeintabletter så var jag pigg och kry igen! Åkte till Kista Centrum med Amanda och shoppade loss lite. Hittade typ 5 par skor som jag ville ha (från 199-799:-) men var stark nog och inte köpa ett enda par skor.. Idag satsade jag mer på basic stuff och linnen som också var lite billigare!

Innan vi åkte hem så köpte vi med oss hemgjord italiensk glass. Kokos och Melon var en riktig favorit! ;)



Pickig topp - Cubus barn 149:-


Svart magtröja - H&M 80:-



Turkost sportlinne - JC 50:-



Randigt basiclinne - Salt (Only) 50:-



Söt volangtopp - Lindex barn 99:-

Kommentarer
Postat av: Yohanna - Fotografering & Chihuahualiv

Fina saker! :)



SV: Tack så mycket söta du! :)

2012-03-01 @ 22:00:16
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/
Postat av: Julia

Sv: Tack detsamma :D



Vad händer i helgen då? :)

2012-03-02 @ 07:38:55
URL: http://julialund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -