Lördagen den 24 mars



God morgon mina sötnosar! :)

Igår hade jag det supetrevligt med Clara och Rebecca i stan! Först drog vi till ett ställe som hette "mix" vid stureplan, men det sög så vi åkte vidare med tunnelbanan till rådmansgatan (där café 60 ligger...) och gick in på lion bar istället. När vi hade beställt in vår dricka (jag tog en smirnoff) blev vi assugna på att dansa eftersom att det var så hög musik på och ah, jag kände bara "party". Men eftersom att mina tåg slutar gå vid halv 12 så var jag tvungen att ta sista tåget hem, tråkigt! Var hemma typ vid halv 1 och somna på direkten!

Idag har jag ganska mycket att göra;

* Plugga projektarbete, filosofi, svenska
* Göra lemonad
* Övningsköra truck
* Träffa en kompis

Får bli att göra 2 saker innan lunch och 2 saker efter lunch! Nu blire frulle :)

Update: Jag kanske ska ta tag i att fortsätta städningen av min walk-in closet också?....

Kommentarer
Postat av: Ina♥

Hejsan allt bra med dig ? :)

2012-03-24 @ 10:27:25
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: MAJA KRON - Mitt liv i svartvitt

Kul att övningsköra truck! :D

2012-03-24 @ 11:48:32
URL: http://majakron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -