Lär dig spanska från grunden! Lektion 1

Jag har pluggat spanska sedan jag gick i 6an - 2an på gymnasiet, alltså i 6 år. Det var obligatoriskt och jag tyckte det var väldigt kul. Så steg 1-4 har jag klarat av, steg 5 var man tvungen att välja själv och jag hade varken orken eller poängen till att välja den kursen så om jag vill utveckla min spanska får jag göra det senare i livet! Älskar fortfarande språket, kulturen, människorna, ja allt. Spanien och spanska är min grej! :D

Så, nu har jag lånat spanska steg 1-3 i skolan och ska börja om på nytt! Tänkte lära er lite spanska när jag ändå är i farten med små "mini-kurser" i spanska som jag lägger upp här lite då och då! Nu kommer lektion 1!


Kommentarer
Postat av: MAJA KRON - Mitt liv i svartvitt

Kul att du tycker om spanska! Är själv inte så stort fan av det pga av min dåliga lärare i det språket >.<

2012-03-27 @ 14:28:32
URL: http://majakron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -