Kaloriunderskott

Oj vad tråkig skolan var idag! :( Sjukt seg och bara allmänt tråkig. Sista lektionen var badminton/pingis och alltså inget träningspass.... Får nog svettas lite på gymmet ikväll tror jag för att förbränna några kalorier!

Dagens mat såg ut såhär;

Frukost: Ett ägg, ett glas vatten
Lunch: Sallad, grönsaker, vatten
Mellis: Ett ägg, en risifrutti med mindre socker
Middag: 1 torskbit, lite potatismos + sallad

Så, jag äter kanske lite för lite mat, men det känns bra just nu! Sallad är min grej i guess! ;)


Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Du äter åtminstone fyra gånger per dag - det är mer än vad jag hinner med, men å andra sidan äter jag rätt mycket på lunch och middag. Borde portionera ut det bättre under dagen.



Får jag fråga vad skillanden på sallad & grönsaker är? =)

2012-03-27 @ 21:13:02
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Huvudvärken kan absolut ha något att göra med att du äter för lite.

2012-04-03 @ 21:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -