Jag vill inte jobba!!!

Åhhh, vilken ångest jag fick imorse när jag vaknade. Jag vill verkligen inte jobba idag!!! :( Tittar man ut så ser man sol sol sol och all snö och äcklig is som håller på att smälta. Jag vill bara vara ute och njuta av den varma vårsolen och inte stå inne och frysa på cafét och sälja bullar och mat?

Visst, det är bara 12-17 men hela dagen går ju ändå? Efteråt är man skittrött och innan så brukar jag alltid äta lunch, titta lite i butikerna och så vips är kl redan 12. Idag tänkte jag åka liiite tidigare för att försöka hitta en mineralfoundation! Jag har märkt att jag har fått mycket trevligare och finare hy på sistonde och tänkte att det kanske är dags att inte ha på sig en sån fet och täckande foundation nu till våren och sommaren. Bättre att se lite naturlig ut till vardags och till fest så kan man kladda på sig med allting!



Dagens frukost blev onyttig... Men vanilla coke är så jäklans gott! To-die-for ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -