Home sweet home

God morgon babes, har ni saknat mig? :)

Igårkväll kom jag hem från klassresan och var så trött att jag bara somnade på stört. På natten hade jag bara sovit 3 timmar, visst får jag skylla mig själv menmen... Så när jag kom hem kl halv 7 hann jag bara bada, äta middag och torka håret innan ja somnade i sängen framför tvn (såg gränsbevakningen i Sydney).

Men nu är jag utvilad och har sovit hela 11 timmar, så grymt skönt det var! Ska till läkaren nu efter att jag ätit frukost och kolla varför jag har sån extrem huvudvärk dag efter dag och varför den aldrig går bort. Så bilder från klassresan kommer upp i ett inlägg lite senare idag!

Nu måste jag klä på mig, puss puss ♥



Snygga tjejer i bussen ;) BTW, så hann jag köpa nya solglajjor också...

Kommentarer
Postat av: Sara

Sugen på en ny bloggdesign? Jag funderar på att börja sälja till ett lågt pris :) Hör av dig om du är sugen!

2012-03-08 @ 12:12:26
URL: http://babai.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: jaha okej :) Hmm..alltid kul med en ny bloggdesign! så ja varför inte :)

2012-03-08 @ 12:27:14
URL: http://babai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -