All alone, dancing in the dark

Nu har jag kommit hem från jobbet, sååå skönt!

Blev lite stressigt på cafét idag med felbeställningar, dubbelbeställningar, knasiga jag som tappade massa semlor och bullar och lite vanlig stress hit och dit. Dock var den sista timmen urlugn och vi bara stod och tänkte "när får vi sluta, är kl inte 5 snart..." :)

Tog med mig lite kebabkött och vitlökssås hem från jobbet som blev över, så jag antar att det kommer bli min middag - sjukt jäkla onyttigt men det är helg så vafan!

Jusjta, glömde nämna det i inlägget förrut som jag skrev om vår utgång. Jag dansade ju rygg mot rygg med Darin (ni vet han den snygga söta killen från idol 2004 typ?). Fett coolt, right? :D Men han hade massa konstiga tjejer med sig som hade tjocka väskor och jackor med sig, fett irriterande!



Jag var typ megasuperduper kär i Darin när jag gick i 4an / 5an. Hade ALLT med honom, tröjor, affischer, tidningar, brev, autografer, ALLT verkligen! Men nu är han kanske lite passé... ;)

Kommentarer
Postat av: cajsa och beda

Haha, ja lite kallt:P Fats jag hade ju leggings under;)

2012-03-04 @ 00:13:26
URL: http://dukanalltidtaentitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -