Viva España 2012! (del 5)

Åhhh, vet ni hur ledsen jag var när vi skulle åka hem? Sista dagen var hemsk alltså! Hade fått lite uppdatering från Sverige om att det skulle vara 10 grader och regn hemma. Kul tänkte jag.. Här hade vi det 30-35 grader i skuggan!
 
Vi lämnade huset vid 10 ungefär och åkte iväg till Málaga flygplats. Flyget skulle dock inte gå förrän vid ttyp 18:00 eller något så vi stannade i storstaden Málaga och åt lite lunch och shoppade lite. Det var en lång resa hem med både flyg i 3-4 timmar och sen ungefär en timme från Arlanda med bil. Kom hem sent på natten och somnade både på flyget och i bilen!

Fan vilken grym resa jag hade. En superbra semester! Blev bara sjuk en dag på hela veckan och jag tror att jag fick solsting då. Fick frossa och mådde jätteilla (höll på att spy...) och bara låg och huttrade och frös och var typ i chock. Hade feber också och allt sög den dagen. Men alla andra dagar var allt helt super!
 
Dagarna såg ungefär utsåhär:

9:00 - Gå upp och äta frukost på takterassen
10:00 - Åka ner till stranden
13:00 - Äta lunch
14:00 - Sola och bada vid poolen
17:00 - Gå från poolen, duscha och göra sig i ordning
18:00 - Gå ner till stan för att shoppa/titta i affärer
20:00 - Äta middag på någon restaurant
21:00/22:00 - Gå hem och ta en cider, sitta på takterassen, spela kort eller sova!
 
 
Ännu mer frappe på Starbucks i Málaga. Brorsan tog mörk choklad och jag tog vit choklad!
 
 
Mina sjuuukt snygga skor som jag köpte i Málaga. Flög för första gången i klackar!
 
 
Storlek 35 såklart! Sjukt lätta att gå i :) Nästan som flats...
 
 
Bye bye Spanien för den här gången! Men jag lovar er... Jag är SNART tillbaka! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -